Tooted tarnitakse Teile kohale SmartPosti, Eesti posti või DPD pakiautomaati. Toodete kohaletoimetamine toimub ainult Eesti Vabariigi piires.

Tooted postitatakse (peale makse laekumist) 1-3 tööpäeva jooksul.

Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punkti 3.5. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja.

Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) kuulub tagastamisele.

Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.

Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud pakiautomaati. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Tooted tarnitakse Teile Teie soovitud pakiautomaati. Saadetist lunastades pakiautomaadist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral fikseerida sellekohane märkus foto abil. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada aadressile  vahemeretoit@gmail.com  vigastatud pakendiga toode asendatakse.